טיפול טבעי בחרדות עי הילינג

שלחי לחברה

טיפול טבעי בחרדות תוך 4 טיפולים

טיפול בחרדות עלול לקחת זמן, ולפעמים אפילו הרבה זמן. פסיכולוגים מסרבים, לרוב, להתחייב על זמן כלשהו שייקח הטיפול בחרדות, ושלאחריו אפשר יהיה לראות שיפור במצב החרדה. חצי שנה נחשב בדרך כלל לפרק זמן קצר.
כשאני עושה עם אנשים טיפול בחרדות עי פסיכולוגיה אלטרנטיבית הם אמורים להתחיל לראות שינוי במצבם תוך מספר פגישות, ותוך חודשיים – שלושה כבר אמור להיות שיפור משמעותי בטיפול בחרדות.
המאמר הזה מציע טיפול בחרדות בשיטה אחרת - הילינג אנרגטי בטכניקת EMF, ומביא דוגמא למישהי שעבדתי איתה על טיפול בחרדות – והמצב השתפר פלאים תוך 4 טיפולים בלבד!
 

טיפול טבעי בחרדות בטלפון

בחורה צעירה ומאוד נחמדה צלצלה אלי יום אחד ורצתה להגיע לטיפול בחרדות שמהן סבלה. היתה לה עבודה טובה, היא נראתה טוב, ובכל זאת – היא לא הרגישה טוב עם עצמה ועם חייה. המלצתי לה על טיפול בחרדות באמצעות פסיכולוגיה אלטרנטיבית, משום שלא יכולתי להגיד לה כמה מהירה תהיה ההשפעה של ההילינג, אבל היא רצתה לנסות את ההילינג – והיא צדקה! משום שאחרי שנים של סבל, ותוך שלוש פגישות בלבד הצלחנו בטיפול בחרדות.
 

טיפול בחרדות עי איזון הראש והלב

פעמים רבות חרדה נוצרת בגלל ביקורת עצמית, וביקורת עצמית נוצרת בגלל חוסר איזון בין מה שאנחנו מרגישים ובין מה שאנחנו חושבים. אנחנו רוצים משהו בלב, והראש אומר לנו ש'אסור', 'לא יפה', 'משמין', וכד'. אנחנו מרגישים משהו, והראש אומר לנו שאין לנו סיבה להרגיש ככה, או שזה לא נכון, או שזה רק נדמה לנו, וכו'. בסופו של דבר, אנחנו מרגישים שאנחנו לא יכולים לסמוך על עצמנו, ההרגשה הכללית גרועה, ואין לנו מוצא. חרדה היא רק התוצאה.
זו הסיבה לכך שטיפול בחרדות צריך לבדוק את הנושא של ביקורת עצמית, ואיך הבנאדם מרגיש עם החיים שלו. לכן, בפגישה הראשונה דיברנו קצת על החיים שלה, עשיתי לה את הטיפול הראשון (שלב 1), ובסוף הפגישה אמרנו יפה שלום, וקבענו לפעם הבאה. בגדול – לא קרה הרבה.
 

טיפול בחרדות עי שחרור טראומות מהעבר

אחד האנשים שעבר אצלי את טיפול ההילינג המסויים של EMF חזר בפעם השניה ואמר שעבר עליו 'השבוע הכי נורא בחייו', אבל בסופו קרה משהו שהיה שווה את הכל, ולכן הוא רצה לחזור שוב על הפגישה הראשונה של ההילינג. איתו עבדתי על ביטחון עצמי, ולא על טיפול בחרדות.
הבחורה שאיתה עבדתי על טיפול בחרדות דווקא סיפרה שהיה לה כייף אחרי הפגישה הראשונה, ושרמת המתח בחייה ירדה. היה לה קל יותר עם עצמה, היא התחילה לדבר על דברים שהיא אוהבת, ובאופן כללי – הדימוי העצמי שלה היה גבוה יותר. שוב, דיברנו קצת, עשיתי לה את הטיפול השני, שבמהלכו לא עלו הרבה דברים, וקבענו לפעם השלישית.
בפגישה השניה של ההילינג 'מנקים' ומשחררים כל מיני דברים. גם אם הפגישה עצמה נעימה, לפעמים אחרי הפגישה חווים קושי, ועולים הרבה 'סרטים' מהעבר. זו דוגמא לטיפול בחרדות שלפעמים, בטווח הקצר, דווקא מעלה את רמת המתח והחרדה. לאחר כמה ימים לא קלים, היא החליטה 'לעשות סו'יץ' בראש, ולראשונה בחייה היא עברה במהירות רבה ובקלות ממקום מאוד קשה ורע למקום מאוד טוב ומאושר. בעצם, ההילינג עזר לה לראות את האפשרויות שיש לה בחיים, וברגע שהיא החליטה לבחור בטוב ובאושר – היא עשתה לעצמה טיפול בחרדות, ולכן לאחר הפגישה השניה הפסיקו התקפי החרדה היומיומיים, גם אם נשארה רמת מתח מסויימת.
 

טיפול טבעי בחרדות שעוזר להיות מי שאני

בפגישה השלישית של טיפול בחרדות עי הילינג היא סיפרה לי שהמחשבות שהיו רצות לה בראש הלכו ונרגעו לקראת סוף השבוע, והיא התחילה יותר ויותר לבחור לחיות את החיים שהיא יכולה לחיות ולהיות מי שהיא יכולה להיות במקום לבקר ולשפוט את עצמה על מה שהיא לא. את הזמן, המרץ ואת מצב הרוח שלה, שבעבר הופנו למחשבות ולמתח, היא התחילה להפנות לדברים שהיא אוהבת לעשות.
במהלך הפגישה עלתה והתגלתה הרבה עוצמה אישית פשוטה, אותה היא החביאה מאחורי הפחד והחרדות. הטיפול בחרדות עזר לה להסכים להיות מי שהיא, ולהביא את עצמה את העולם.
 

טיפול בחרדות הוא יצירה של הווה ועתיד חדשים

הפגישה הרביעית של ההילינג לטיפול בחרדות היתה פגישה של נצחון – הנצחון שלה על התקפי החרדה, ופגישה של אהבה – שלה את עצמה!
היא סיפרה לי שהטיפול בחרדות הצליח, ושהיא כבר לא סובלת מהן יותר. הקשר שלה עם עצמה וההרגשה הטובה שלה הפכו לחשובים לה יותר מאשר החיזוקים החיצוניים ו'מה שכולם אומרים'.
היא סיפרה לי שהיא מוכנה 'להיות במציאות', שהיא "לוקחת דברים בקלות", שכבר כמעט אין לא מתח ולא ביקורת, וגם כשהם עולים – הם נשארים 'ברקע', קטנים וחלשים. אם מתחילים 'בלגנים' היא מזכירה לעצמה שהיא בסדר.
 

סיכום: טיפול טבעי בחרדות עי הילינג

ברור שמה שעבד בשביל אותה בחורה לא בהכרח יעבוד בשביל כל אחד – כמו שאמרתי לה לפני שהתחלנו, וברור שזה לא סוף הדרך אלא ההתחלה, כי החרדות שעולות הן תכופות רק סימפטום לכל מיני דברים אחרים בחיים שלנו שזקוקים לתשומת לב. לכן טיפול בחרדות הוא בעצם טיפול בחיים שלנו.
ובכל זאת – נחמד לראות איך לפעמים לבעיות כל-כך גדולות יכול להיות פתרון כל-כך קל, מהיר ופשוט,
נכון?
 
©  מיכל רון, אוגוסט 2008

 

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה
הצהרה: מיכל רון איננה פסיכולוגית, ושרותי הייעוץ מתבססים על ידע אישי ונסיון של 15 שנים. יש לראות את הכתוב באתר זה כהצעה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מכל סוג שהוא.
WhatsApp icon by Icons8